2012
Kuinka pysyin vahvana evankeliumissa
Lokakuu 2012


Nuorille

Kuinka pysyin vahvana evankeliumissa

Minut kastettiin, kun olin 12-vuotias, ja monia vuosia olin ainoa kirkon jäsen perheessäni. Se ei ollut aina helppoa, mutta onneksi minua siunattiin hyvillä johtajilla, jotka auttoivat minua pyrkiessäni oppimaan evankeliumin oppeja ja käyttämään noita oppeja vahvistaakseni ja parantaakseni elämääni. Koska olen päättänyt pysyä uskollisena sille, mihin uskon, olen nähnyt suurten siunausten tulevan elämääni ja paljon myöhemmin myös perheeni jäsenten elämään.

Tässä on muutamia asioita, jotka ovat auttaneet minua pysymään vahvana:

  • Pysy lähellä taivaallista Isää muun muassa rukouksen ja pyhien kirjoitusten tutkimisen avulla. Hän on tietoinen kohtaamistamme tilanteista. Hänen lähellään pysyminen on auttanut minua muistamaan, kuka olen.

  • Noudata kirkon johtajien neuvoja. Olen omassa elämässäni huomannut profeettojen ja apostolien neuvojen totuuden.

  • Tiedä, että eläminen evankeliumin mukaan muovaa elämästä paremman nyt ja iankaikkisesti. Tämä on auttanut minua säilyttämään tasovaatimukseni ja uskoni. Johtajat ovat kannustaneet minua käymään temppelissä, mikä on auttanut minua saamaan näkemyksen iankaikkisesta elämästä.

  • Ympäröi itsesi hyvillä ystävillä, joilla on samat tasovaatimukset kuin sinulla. Minua on siunattu hyvillä ystävillä, joiden ansiosta minun on ollut helppo tehdä hyviä valintoja ja säilyttää uskoni.

  • Pysy lähellä perhettäsi. Rakastan perhettäni, ja olen halunnut luoda vahvat suhteet heihin.

  • Elä elämääsi. Noudata tasovaatimuksia ja osallistu kirkon ohjelmiin. Ne auttavat sinua osoittamaan uskoa ja tekemään hyviä valintoja. Hyvät valinnat tekevät elämästä usein helpomman, ja ne tekevät elämästä aina onnellisemman.