2018
Profeetat: Osoitus Jumalan rakkaudesta
Syyskuu 2018


Viimeinen sana

Profeetat: Osoitus Jumalan rakkaudesta

Huhtikuun 2018 yleiskonferenssipuheesta.

Kuva
prophets a sign of Gods love

Veljet ja sisaret, haluan todistaa teille, että presidentti Russell M. Nelson on Jumalan profeetta maan päällä. En ole koskaan nähnyt ketään häntä ystävällisempää ja rakastavampaa ihmistä. Vaikka tunsin suurta riittämättömyyttä tämän pyhän kutsumuksen edessä palvella kahdentoista apostolin koorumin jäsenenä, niin hänen sanansa ja hellä katse hänen silmissään, kun hän esitti tämän tehtävän, saivat minut tuntemaan, että Vapahtajan rakkaus ympäröi minut.

Eikö olekin siunaus, että meillä on näinä meidän päivinämme maan päällä profeettoja, näkijöitä ja ilmoituksensaajia, jotka pyrkivät tuntemaan Herran tahdon ja noudattamaan sitä? On lohdullista tietää, ettemme ole maailmassa yksin huolimatta niistä haasteista, joita kohtaamme elämässä. Se, että meillä on profeettoja, on merkki Jumalan rakkaudesta lapsiaan kohtaan. He ilmoittavat Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen kansalle, mitä Jumala ja Kristus ovat luvanneet ja millaisia He todella ovat.

Sydämeni pohjasta todistan, että profeetat puhuvat Pyhän Hengen voimalla. He todistavat Kristuksesta ja Hänen jumalallisesta tehtävästään maan päällä. He edustavat Herran mieltä ja sydäntä, ja heidät on kutsuttu edustamaan Häntä ja opettamaan meille, mitä meidän täytyy tehdä palataksemme asumaan Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen luokse. Meitä siunataan, kun osoitamme uskoamme ja noudatamme heidän opetuksiaan. Kun seuraamme heitä, meidän elämämme on onnellisempaa ja yksinkertaisempaa, meidän on helpompi kestää vaikeuksiamme ja ongelmiamme ja me luomme ympärillemme hengellisen suojavarustuksen, joka suojelee meitä vihollisen hyökkäyksiltä meidän aikanamme.

Todistan vakaasti, että Jeesus Kristus on noussut, Hän elää ja Hän johtaa kirkkoaan maan päällä profeettojensa, näkijöidensä ja ilmoituksensaajiensa välityksellä. Todistan, että Hän on maailman Vapahtaja ja Lunastaja ja että Hänen kauttaan me voimme pelastua ja saada korotuksen rakkaan Jumalamme luona. Rakastan Häntä, palvon Häntä. Haluan seurata Häntä ja tehdä Hänen tahtonsa ja tulla enemmän Hänen kaltaisekseen.