2008
Indhold
Marts 2008


Indhold

MARTS 2008

ÅRGANG 157 • NUMMER 3

VELKOMMEN TIL DETTE SÆRLIGE NUMMER

Når man læser skriftens beretninger om Jesu Kristi liv og gerning, bliver man klar over, at han virkelig var indbegrebet af kærlighed. Han helbredte og velsignede. Han så gennem de menneskelige svagheder og ind i hjertet og tilbød håb, helbredelse og tilgivelse gennem sin tjenestegerning, sin lære og sit store sonoffer.

Denne Frelser, Guds Søn, lever. Han kender vores hjerte og elsker os. Han har medfølelse med os og ønsker at velsigne os. Det er dette tidsskrifts budskab. Det lyser ud af de levende profeters og apostles ord, når de fortæller os, hvem Kristus er, og hvad han tilbyder os. Og det lyser ud af de vidnesbyrd, som bæres af almindelige mennesker, der er blevet velsignet, fordi de har taget imod Kristi indbydelse til at komme til ham, lære af ham og følge ham.

Vi opfordrer dig til at læse disse budskaber med en bøn i hjertet, tag dem til dig og fortæl andre om dem.

-— Redaktørerne

SÅDAN ANVENDER DU DETTE NUMMER

Forstå Kristi titler. Jesus kendes ved mange navne i skrifterne. Nogle af dem omtales i dette nummer. Har du mærket hans kærlighed, fordi du kender hans navne og forstår, hvad hver af dem betyder for dig?

Vidnesbyrd om Frelseren. Når du har læst »Bliv et af Kristi vidner« (s. 58), kan du tænke over måder, hvorpå du kan blive – og allerede er – hans vidne. Hvordan styrker disse vidnesbyrd din tro?

Evangelisk undervisning og indlæring. Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige tilbyder mange ressourcer til brug for den evangeliske undervisning i hjemmet og i Kirken. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kan du besøge www.ldscatalog.com eller dit lokale distributionscenter.