2008
Kommentarer fra læserne
Oktober 2008


Kommentarer fra læserne

Liahona har velsignet os

Vi er så taknemlige for, at vi kan modtage Liahona her i Vanuatu. Det er vidunderligt at læse om folk i andre lande, og om hvordan Kirken vokser overalt i verden. Vi har lært så meget af dette tidsskrift. Det har velsignet os, og på grund af det vil vi aldrig blive de samme.

Amos Tarohati Zoro, Vanuatu

Ord, som kan hjælpe alle mennesker

Hvor er jeg dog taknemlig for at have Liahona i mit liv! Jeg finder inspirerede ord i det, som kan hjælpe alle mennesker, hvad enten de er medlemmer af Kirken eller ej. Budskaberne fra Det Første Præsidentskab udtrykker deres kærlighed til os, og artikelserien Sidste dages hellige røster er fyldt med gode eksempler, vi kan følge. Jeg læser tidsskriftet fra første til sidste side, fordi jeg ved, at Ånden rører mig og styrker mig, når jeg gør det. Jeg ved, at Kristi lys gennem dette tidsskrift rører mennesker, og jeg takker jer, der gør det muligt.

Christophe Jaime, Portugal

En vandledning til en brønd med levende vand

Som lærer i seniorklassen i min menighed er jeg dybt taknemlig for det store arbejde, som I har udført med LDS.org. Det er meget begrænset, hvilke kirkematerialer man har lov til at eje eller har adgang til her i vores område. Så det at kunne få adgang til skrifterne og Kirkens materialer via internettet er som at have vores egen vandledning til en brønd med levende vand. I skal vide, at jeres arbejde betyder meget i vore medlemmers hverdag. Det er et mirakel for dem, at have vor himmelske Faders budskab på deres eget sprog.

Navnet tilbageholdt

Liahona er en ven

Når jeg læser Liahona, indser jeg, hvor velsignet jeg er ved at være en del af Herrens vidunderlige værk. Liahona hjælper mig med at være et godt medlem af Kirken. Jeg ved, at Liahona kan være et godt missioneringsredskab. Som medlemmer kan vi benytte det til at hjælpe andre med at komme til Kristus. Liahona er en af mine bedste venner.

Galsanjamts Dashdavaa, Mongoliet

Vi har brødre og søstre

Jeg er så taknemlig for, at min himmelske Fader hjalp mig med at finde Kirken og blive medlem af den. Jeg har lært store sandheder, er blevet et bedre menneske og bereder mig på evigt liv. Det gør mig så glad, at min familie er medlemmer af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, og at vi ikke er alene – at vi har brødre og søstre. Kirken har været vores styrke i svære tider. Vi er vor himmelske Fader, Jesus Kristus og profeten og apostlene, som tjener os, dybt taknemlige.

Susanna Martirosova, Armenien