2006
Afsluttende bemærkninger
November 2006


Afsluttende bemærkninger

Vi siger farvel og giver jer vores kærlighed og vores velsignelse. Må Herrens Ånd være i jeres hjem.

Mine elskede brødre og søstre, disse konferencer er et mirakel. Deres lige findes ikke noget sted i verden. Når man tænker over, at vi samles her i denne store konferencesal, og at det, vi siger, udsendes over hele verden, så mennesker på alle kontinenter sammen tilbeder den levende Gud, så er det virkeligt et vidunderligt mirakel. Alle, som har talt, har gjort det godt. Vi kunne ønske, at der var tid til at høre fra alle generalautoriteterne. Det har desværre ikke været muligt. Repræsentanter fra Kirkens organisationer har inspireret os med deres budskaber.

Bønnerne har ligeledes inspireret os. Musikken har ganske enkelt været fremragende.

Vi er taknemlige for dette store Konferencecenter, denne store sal, hvor vi kan mødes, og for den teknologi, som har muliggjort, at vore ord kan udsendes over hele jorden til vore medlemmer i mange lande og himmelstrøg.

Vi ville ønske, at der var fred på jorden, og beder konstant om, at den må komme.

Mine kære venner, vi siger nu farvel og giver jer vores kærlighed og vores velsignelse. Må Herrens Ånd være i jeres hjem. Må kærligheden være fremherskende i jeres familieforhold.

Om dette beder vi, nu hvor vi siger farvel for seks måneder i vor Forløsers hellige navn, og vi efterlader vores kærlighed og velsignelse hos jer i hans navn, ja, Herren Jesus Kristus. Amen.